Leverings- en retourvoorwaarden Deken Dokter
Verzending of afhalen
Je bestelling wordt zo spoedig als mogelijk verzonden (op werkdagen).
Alle artikelen in de webshop liggen op voorraad in mijn werkplek dus het kan af en toe zijn dat iemand heeft het product al gekocht en het artikelen is nog niet van de website afgehaad. Als dit gebeurt jouw geld word zo spoedig als mogelijk terug gestort.
Verzending is met Postnl of DPD aan huis.
Afhalen kan op afspraak van maandag t/m zaterdag. Betaling bij afhaal kan via vooraf overboeken, contant, of met betaalverzoek worden voldaan.
Verzendkosten binnen Nederland €6,75 met PostNL of €5,60 met DPD aan huis.
Brievenbuspakketje €4,10
Verzendkosten naar België is mogelijk. Aub een email sturen met jouw gegevens. Mondial Relay wordt gebruikt voor verzenden naar België.
Retourneren
Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Producten dienen compleet, in originele staat, vrij van haren, vlekken, huidvet etc, in de originele verpakking te worden geretourneerd. Bij schade en/of producten die niet haarvrij zijn geretourneerd, wordt waardevermindering of schoonmaakkosten in rekening gebracht.
Indien het artikel zodanig vervuild of beschadigd is, kunnen wij het artikel niet retour nemen.
Zowel de verzendkosten als de kosten van het artikel zijn dan voor de koper.
Verpak het artikel in stevig verpakkingsmateriaal zodat het artikel én ook de eventuele bijbehorende verpakking (bijv. schoenendoos) niet beschadigd raakt tijdens de verzending
Aub bij retournering altijd je ordernummer melden. Dit zorgt voor een snelle verwerking.
Retourzendingen worden binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt, de terugbetaling geschiedt via de betaalprovider Mollie.
De kosten van het retourneren is afhankelijk van de vervoerder die je kiest (Postnl of DPD). De retour kosten wordt niet vergoed.
Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn, ongefrankeerde zendingen worden door ons niet geaccepteerd.
U blijft zelf altijd verantwoordelijk voor uw retourzending, indien een pakket bij een retour zending kwijt raakt dient u zelf aan de hand van uw track & trace gegevens de zending te volgen en waar nodig een onderzoek te laten opstarten via de partij waar mee u verzonden heeft. Alleen zendingen die daadwerkelijk bij ons aankomen kunnen worden verwerkt.
Belangrijk wanneer u een pakket klaar maakt om te versturen is dat u oude pakketlabels verwijderd èn een nieuw adres goed zichtbaar op je pakket schrijft/ bevestigd.
Retourkosten
De verzendkosten van een retourzending of ruiling zijn voor uw eigen rekening, indien het een ruiling betreft dan betaalt Deken Dokter de verzendkosten voor het pakket dat weer naar u verzonden zal worden.
In geval van een klacht dient u deze eerst in te dienen via onze WhatsApp klantenservice 0622832792. Als na goedkeuring van de klacht een artikel retour moet worden gezonden ontvangt u hiervoor een retourlabel van ons. Indien een artikel zonder goedkeuring of zonder een door ons toegezonden label zal worden teruggezonden kunnen we hiervoor geen kosten vergoeden.
Vraag bij het aanbieden van de retourzending (bij bijvoorbeeld PostNL) om uw verzendbewijs. Deze dient u goed te bewaren aangezien dit het bewijs van afgifte / verzenden is en u zelf verantwoordelijk bent voor het retour pakket.
Het adres om de artikelen retour te zenden is
Deken Dokter
Klaverweide 11
3235SP Rockanje
Verzend je met DPD, dan mag dit naar DPD servicepunt – Shop Rockanje.
Heb je een vraag over het retourneren van je order, of een deel hiervan? Stuur gerust een appje naar dit nummer 06 228 32 792